Мясний відділ

Сьогодні, 16.04.2020р., близько 10 години, підходжу на мясний відділ і замовляю курячі філе. На відділі двоє продавців, мене обслуговий хлопець, на руках я якого зовсім немає рукавичок. На моє питання , чому так? Спокійно відповідає: – А нащо?… Відповідь вводить мене в стопір, адже магазин викликав у мене найбільшу довіру санітарного захисту під час карантину…Я навіть в соцмережі своїм коментарем підтримала думку інших людей, що в такий період, який переживаємо зараз, вартує товар закупляти в супермаркетах, а не на ужгородськиму ринку. Досі “Дастор” мав найбільший авторитет довіри серед кола моїх знайомих, але сьогоднішній випадок насторожує і викликає запитання до адміністрації: “Чи всі працівники магазину проінформовані про дотримання санітарних умов обслуговування покупців? На моє особисте звернення до милої панянки, яка підтвердила що вона є одним з адміністративних працівників магазину, я отримала відповідь: Зараз передзвоню!…Кому і навіщо – залишається загадкою, бо вона навіть не запропонувала мені підійти до відділу, щоб переконатись в даному факті…а лише глянула в сторону продавців…До слова, хлопець вже встиг одягнути одноразові прозорі рукавички…Шкодую, що не повернула адміністратору мясо, розплатилась за нього, а раптом в сімї цього “рядивого” продавця, хтось себе почуває нездоровим…Товар вже вдома викинула в смітник…

Posted Under

One thought on “Мясний відділ

  1. Доброго дня. Отримавши Ваш коментар та поспілкувавшись з персоналом, як би нам не було прикро визнавати, ми недогледіли і такий випадок справді мав місце бути. Працівник м’ясного відділу вирішив, що тару може тримати без рукавиці, а при цьому ще і вести недопустимі бесіди з покупцями. Сьогодні Він вже був “на коврі” і впевненні подібної поведінки більше не допустить. Також в терміновому порядку ще раз наголосили всьому персоналу про поведінку продавців та вимоги безпеки , яких вони зобо’язані дотримуватись.
    Ми просимо Вас пробачити цей “прошлеп” та дати нам змогу виправитись. Ми б з радістью повернули Вам кошти (можливо на карту або завезли) чи з задоволенням зробили це під час здійснення Вами покупок у нас.
    В разі інших варіантів телефонуйте 050 432 51 42
    Дякуємо наперед за порозуміння.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *