Негативне враження

Магазин просто жахливий!!! Користується лише тим, що кращого місця для покупок в Ужгороді немає. Працівники сирного та ковбасного відділу взагалі не звертають уваги на клієнтів, підходить із обличчям, на якому зображене відверте невдоволення. Продаються зіпсовані, згнивші та зацвілі продукти під виглядом акцій. А найгірше, що я спостерігала – це було нещодавно. Придбала розфасовану кінзу, яка, на хвилиночку, коштує близько 130 грн/кг, пучок був акуратно загорнутий, щоб покупець зміг побачити лише верх. Прийшовши додому, я побачила, що всередині пучка лишень петрушка та кріп. За систему знижок я взагалі мовчу. Для постійних клієнтів, які відвідують магазин більше, як 3 рази на тиждень, і роблять покупки далеко не на 100-200 грн, найбільша знижка 5%. Це вигідно лише для ВАС. Рекомендую ввести накопичувальні картки. Дякую за таке недбале ставлення до клієнтів

Дуже неприємно отримувати такі відгуки, особливо, від наших постійних покупців. А найнеприємніше те, що ми не маємо можливості ні спростувати, ні підтвердити все вищеописане, бо наданої Вами інформації недостатньо, щоб розібратися в цих випадках. Тому ми неодноразово просимо наших покупців вносити більше конкретики в свої відгуки (дата,щоб ми вияснили, хто саме поводився не належним чином, номер чека, сам продукт, що виявився неналежної якості і т.д.). Враховуючи, що кінза – це рослина з двома видами листків, один з яких дуже схожий на кріп, а інший на петрушку, могла статися помилка, через неуважність наших працівників, за яку ми готові нести відповідальність, повернувши Вам грошову різницю. А от щодо дисконту, готові прийняти до уваги побажання наших покупців, тому будемо чекати більш детального опису, як Ви це бачите, що за система накопичування і т.д. Пропонуйте)))

 

Posted Under

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *