Обслуговування:(((

Уже скоро година як попросила продавців принести розрізані кавуни, на прилавку уже позабирали і ті з яких не було що вибрати, поряд гора з цілих великих та нарізати нема кому. Декілька раз підходила до продавців відповідь одна, багато роботи уже ріжуть.І так протягом години. Не розумію чи це неповага до покупця, чи загальна тенденція супермаркету на сьогодні:(((. На вечір п’ятниці зіпсований настрій. Чому на прохання покупця не можна розрізати 2-3 кавуни, і не доводити до конфлікту, а так таки вивезли цілу тачку, але настрій зіпсовано….

Posted Under

One thought on “Обслуговування:(((

  1. Доброго дня. В першу чергу нам дуже не приємно за зіпсований вечір, дуже сподіваємось що в майбутньому після відвідування нашого торгового центру у Вас залишатимуться тільки приємні враження.
    Щодо розрізання кавунів в пік сезону і справді інколи бувають проколи, розрізати їх безпосередньо в торговому залі немає технічної можливості , а зберігти свіжість кавуна в розрізаному вигляді значно складніше тому ми не нарізаємо їх з запасом.
    Запевняємо Вас , що ми невпинно працюємо над нашим вдосконаленням, і тому зажди раді конструктивній критиці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *