Питання до сервісу

28.03.2020р. близько 10:00 зайшов у Ваш магазин, щоб придбати стейк і шашлик. Дочекався своєї черги. Попросив у молодого чоловіка(у м’ясному відділі) стейк і шашлик. Стейк він мені зважив, а на прохання дати шашлик щось показав в сторону і пішов обслуговувати інших покупців. Я був змушений чекати, поки звільниться його колега.
Питання до адміністрації: це нормальна поведінка працівників? Може у Вас деякі покупці мають пріоритет над іншими? Чи у Вас заборонено робити “аж” 2 замовлення?

Posted Under

One thought on “Питання до сервісу

  1. Доброго дня,отримавши ваше повідомлення, перевірили відео з камер спостереження. Дякуємо Вам за надану інформацію (дата, години, відділ, товар) , яка допомогла швидше розібратись в ситуаціі. Продавець дійсно повів себе некоректно. За що просимо вибачення та зробимо все від нас залежне, щоб у майбутньому уникнути подібніх ситуацій. Гарного дня Вам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *