Питання до сервісу

Христос воскрес! Дастором задоволений на 99%, особливо радує те, що це ЄДИНИЙ в Ужгороді супермаркет, де товар можна сміло класти в каталку не дивлячись на термін придатності – прострочених товарів немає. Це правда. Але вчора був вражений примітивним дешевим лихварським кроком, дещо навіть смішним! Ну кладіть накрутки, це ваше маркетингове право, але КЛАСТИ РІЗНІ ЦІНИ НА АБСОЛЮТНО ОДИН І ТОЙ ЖЕ ТОВАР МІЖ ЯКИМИ 5 М. – ЦЕ НИЗЬКО і бруднить ваше реноме. Нажаль фото скинути не можу, але провірте: ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР SELPAK КОМФОРТ 2 ШАРОВИЙ у відділі, де розміщуються туалетний папір та рушнички – 49.00 грн і той самий товар біля засобів для миття посуду і гігієни санвузлів, перехід в овочевий відділ – 44.53 грн. Справа не в 4,5 грн, справа в чесності, не треба робити мілкого шуллерства. Всіх благ!!!

Posted Under

One thought on “Питання до сервісу

  1. Воістину Воскрес! Насамперед дякуємо Вам за довіру. Запевняємо Вас, що цінуємо свою репутацію та повагу наших клієнтів, тому завжди дотримуємось принципу честної торгівлі.
    Що стосується даної ситуаціі, то тут спрацював інший принцип, принцип людської недбалості.Коли працівник торгового залу не замінив цінник на додатковому місці викладки.
    Дякуємо, що звернули увагу. Все виправлено. Гарного Вам дня! Бережіть себе!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *