Доброго вечора !
Я постійний клієнт ТЦ “Дастор”, так як Ваш ТЦ дуже мені подобається.
Але сьогодні була дуже неприємно вражена поведінкою касира на касі 15. Касир поводить себе вкрай зверхньо, нахабно та недоброзичливо !
Імені та прізвища касира в чеку, нажаль, нема. Тому вказую номер чеку – 24319181, час – 21:30, дату – 12.11.2020
Прошу відреагувати та вжити міри.
Доброго дня! Ви праві, під час обслуговування покупців, персонал повинен контролювати особисті емоції. Насправді нам дуже шкода, що стільки зусиль вкладено у навчання працівників, та на жаль на практиці теорія інколи дає збій.
Наші щирі вибачення перед Вами та запевняємо, що не будемо зупинятися у напрямку вдосконалення процесів роботи нашого супермаркету та у майбутньому будемо намагатись уникати подібних непорозумінь.
Гарного дня! Бережіть себе!