Доброго вечора, купили у вас морозиво laska в ріжку по знижці. Вафля м‘ягка, як тісто, шоколада зовсім не було. Живіт після вживання крутить.
Доброго вечора, купили у вас морозиво laska в ріжку по знижці. Вафля м‘ягка, як тісто, шоколада зовсім не було. Живіт після вживання крутить.
Доброго дня!
Сподіваємося, що все обійшлося і Ваше самопочуття наразі у нормі.
Хоч відповідь надаємо сьогодні, але морозиво перевірили того ж дня, коли отримали Ваше повідомлення. Термін цього морозива до 2025 року. Вибірково відкривши декілька одиниць, запевнились, що воно не зіпсоване ні виглядом, ні якістю.
Ми все одно просимо вибачення за цю ситуацію і готові компенсувати витрати будь-яким зручним способом (на карточку можливо чи безпосередньо в магазині)
Для зв’язку телефонуйте: +380 (50) 432 51 42