Жахливе обслуговування на відділі, де продають сардельки. Працівники відділу обслуговують клієнтів, які підходять для купівлі ковбасних виробів, організація черги відсутня, працівники відділу активно сміючись спілкуються між собою, не звертаючи увагу на покупців. На питання куди мені стати, щоб мене обслужили, отримав відповідь : стійте там де стоїте. Тільки після того, як я підвищеним тоном попросив звернути на мене увагу, мене обслужили.
Доброго дня. Отримали Ваше повідомлення і просимо Вас про допомогу. Щоб з’ясувати хто саме з працівників нехтує золотими правилами обслуговування покупців, підкажіть о котрій приблизно годині і в який день Ви у нас були. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
Наші щирі вибачення! Запевняємо , що ми працюємо над мінімізацію подібних проявів людської недбалості і вдячні безмежно коли наш покупець з нами спілкується, тільки так ми дізнаємось що і як нам варто організувати краще у роботі.